grote veranderingen op aarde komende - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Max Eys - WaarBenJij.nu grote veranderingen op aarde komende - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Max Eys - WaarBenJij.nu

grote veranderingen op aarde komende

Door: Max Van Eys

Blijf op de hoogte en volg Max

03 Mei 2005 | Mongolië, Ulaanbaatar

From: info@pillarsoflight.org
To: nieuwsbriefontvangers
Sent: Thursday, April 21, 2005 9:58 PM
Subject: Nieuws: grote verandering voor Aarde op handen

Nieuws: grote verandering voor Aarde op handen

Hallo lieve allemaal, Hier is een Nieuwsbrief vol inspiratie van Pillars of Light. Veel leesplezier!

Hallo lieve mensen,

Door Marieke
we naderen cruciale dagen... Het is nog maximaal 6 jaar voor we de grote omwenteling zullen bereiken in het bewustzijn van de gehele mensheid. Maar... zoals het nu lijkt is het zelfs mogelijk dat de totale verschuiving van het collectieve en individuele bewustzijn van de mensheid al eerder plaats zal vinden!

Zoals verderop in deze nieuwsbrief in een engels artikel te lezen is, zal dat uiteindelijke moment, wat we noemen het 100e Aap Effect, bereikt worden op het moment dat er ongeveer 64.000 mensen in een staat van Verlichting verkeren op Aarde. Dit zal het morfogenetische trillingsveld doen verschuiven naar een hogere frequentie, omdat het precies dat deel van de wereldbevolking is die wetenschappelijk gezien deze quantumsprong zal veroorzaken. Het zal dan ongeveer 10 uur in beslag nemen voor IEDEREEN, echt iedereen die dan op Aarde is, in een verlichte staat zal raken en blijven. Ook de andere rijken, zoals de planten, dieren en mineralenrijken zullen dan direct een quantumsprong maken.
Het is mijn diepste overtuiging dat we dit zullen halen, het is al door vele belangrijke bronnen, onlangs, bevestigd dat het nu vaststaat dat we het zullen halen voor 2012. Natuurlijk neemt dat niet weg dat tot die tijd er nog veel uitgewerkt zal worden op verschillende lagen in en van de Aarde en de mensheid. Er zullen de komende jaren ook nog heel wat onbewuste lagen in ons en op Aarde geschoond worden, wat enorm pijnlijke ervaringen en opschudding opleveren kan. Hier komen we als mensheid niet onder uit. We weten ook niet hoeveel er zal gebeuren op het gebied van natuurrampen. Heel veel profeten uit vroegere tijden hebben rampscenario´s doorgekregen die gelukkig op tijd zijn omgezet en dus niet hebben hoeven plaatsvinden, doordat velen de afgelopen jaren-tijden hard gewerkt hebben door middel van lichtwerk, vredesacitiviteiten, gebeden en gezamenlijke lichtbundeling etc.

Graag wens ik met jullie een herinnering te delen, die hopelijk ook jullie vlam in jullie Hart zal helpen aanwakkeren van hoop en geloof, dat onze geliefde Aarde en wij het zullen halen... dat we het Gouden Tijdperk werkelijk zullen kunnen manifesteren de komende tijd:
Zo´n 4 jaar geleden vertaalde ik vele artikelen over de Nieuwe binnenkomende energieën op Aarde en over het Ascensionproces voor het tijdschrift Ascension. Op een dag ontving ik een artikel waarvan ik de schrijfster haar naam niet meer weet, maar een deel van de inhoud bijna letterlijk herinner...
Deze vrouw beschreef een visioen wat ze jaren terug spontaan kreeg. Ze woonde toen in Amerika en vertelde dat ze een toekomstbeeld van zichzelf te zien kreeg dat ze woonde in een plaats in Amerika waar ze nog nooit in werkelijkheid geweest was. Ze kende de plaats wel.
Ze zag zichzelf op een mooie zonnige dag in haar tuin staan en kon alles exact beschrijven. Ze voelde ook dat ze daar inderdaad ooit zou gaan wonen. Ze zag een buurman het gras maaien, kinderen voorbij fietsen en een jongen spelen met een bal. Ze zag schuin tegenover haar huis op de bovenverdieping een raam open staan met een radio op de vensterbank, die muziek speelde die ze niet kende. (toekomstmuziek...)
Het was een doodnormale dag. Plotseling zag en voelde ze een Gouden energie haar kruin en hart binnenkomen en verruimde alles zich in haar. Liefde begon door haar hele wezen te stromen en een Stralend gevoel van Geluk overspoelde haar tot diep, diep in haar cellen. Ze voelde de staat van Eénheid in haar ontwaken en voelde zichzelf uitdijen en uitdijen, ze voelde zich één met alles in en om haar heen en Vreugde was het enige wat ze voelde, naast immense dankbaarheid en heelheid. Ze wist direct dat dit het moment was waarop vele vele miljoenen mensen bewust gewacht hadden, ze wist dat dit het moment was, waarop het lijden van de mensheid ten einde zou zijn. De ervaringen die ze beschreef waren veel indrukwekkender en uitgebreider dan hoe ik het nu kan verwoorden vanuit mijn herinnering. Vervolgens zag ze in deze diepe staat van Liefde, dat een jongeman voorbij liep en haar aankeek... hem plotseling hetzelfde gebeurde! Ze voelde en zag het gebeuren. Zij keek verder om zich heen en verderop zag ze ook haar buurman in een diepe staat van gelukzaligheid terechtkomen en tranen over zijn wangen rollen. Ze beschreef verder hoe het ´oversprong´ van de één naar de ander en hoe ze innerlijk wist dat de gehele Aarde binnen no time in een verhoogde frequentie van ´bestaan´ terecht kwam. Ook zag ze alle grid- of netwerksystemen in de Aarde helemaal in die Gouden energie en nog veel meer licht raken en allemaal kosmische wonderen gebeuren.
Deze tijd, die over een paar jaar dus werkelijkheid zal worden, naar mijn gevoel, wordt ook in het verband gebracht met vele ´Wonderen´, zoals hemelse schouwspelen, prachtige Celestial Miracles, natuurverschijnselen die wij allang niet alledaags meer achten. Die wonderen zijn ook toonaangevend voor de aantocht van het Gouden Tijdperk. Ook anderssoort wonderen, die al volop aan de gang zijn op Aarde, maar waar de media niet veel aandacht aan lijkt te geven. Ook dit zal allemaal op de juiste tijd ontvouwen worden. De meeste mensen gaan nog zo op in de alledaagse 3D werkelijkheid van nu, dat het ook nog niet mogelijk is om dit soort nieuws te kunnen verwerken. Dat geeft niets, het is zelfs heel goed zo. De juiste mensen, die dit wel kunnen behappen, de lichtwerkers, de mensen die gekomen zijn naar de Aarde precies in deze tijd, om de Aarde te helpen transformeren (of dat nu milieu-activisten zijn of lichtwerkers, Nieuwe Tijdskinderen, dat maakt niet uit) zullen hiervan innerlijk weten. Zij zullen hun steentje bijdragen door de roep in hun Hart te volgen en weten wat te doen. De vlammetjes zullen één voor één aanwakkeren en zo zal de komende jaren dit lichtveld steeds sterker en sterker worden. Het is niet nodig dat de grote massa hier nu al van weet. De juiste informatie zal op het juiste moment aan de juiste mensen verschijnen. Dat is een Natuurwet, die niets aan het toeval overlaat...

Ik wens jullie heel veel leesplezier met deze nieuwsbrief. Hij staat boordevol prachtige informatie en evenementen die zeer sterk bij zullen dragen aan de voltooing van ons gezamenlijke doel...
Veel liefs Marieke van den Berg

°°°°°°°°°°°

If you TRY to get somewhere:
"The very trying is taking you away from the experience. So all that you have to do is to experience whatever is there."
Sri Anandagiri (een heel jonge leraar in een zeer diepe staat van Verlichting, één van de belangrijkere medewerkers aan de Oneness Univerisity, Golden City, India).

------------

Nog plaatsen vrij!

Nico Alkema en Marieke van den Berg
geven een Diksha-avond in Breda!

Vrijdagavond 6 mei 19-22.30 uur in BREDA

Locatie: Copacabana
Overakkerstraat 190 4834 XP Breda
Info/opgave bij Marieke of Nico
E-mail: oneheart@planet.nl tel 0320-256770
Prijs: € 25,-

Klik hier voor meer informatie: http://www.pillarsoflight.org/site/mc/Pagina/165/Workshop+en+Diksha%92s+met+Marieke+en+Nico.html

°°°°°°°°°°°

Er vinden dagelijks steeds meer bijna 'ongelofelijke' wonderen plaats. Ongelofelijk voor ons beperkte verstand. Vooral op plekken op Aarde waar de mensen nog meer open staan voor de wonderen van de Natuur en de Kosmos, gebeuren ze nog frequenter. Ze komen als bijzondere natuurverschijnselen, maar ook bij gewone mensen thuis! Elke dag genezen er b.v. op de Darshans van Amma in India vele mensen van ernstige ziektes en gaan zelfs mensen van blind naar ziend...zoals eens eerder plaatsvond in de tijd dat Jezus leefde. Volgende keer zullen we wat voorbeelden van zulke (in onze ogen) wonderen vermelden. Een tijd waarin zoveel wonderen elkaar opvolgen geeft altijd aan dat er een grote verandering op handen is...

Miracles are not violations of natural laws, but merely follow higher laws.

Miracles are signs to awaken faith and reveal a world that is beyond the five senses
Sri Kalki/Bhagavan

°°°°°°°°°°°°

Oproep:
05-05-2005 Grote AardeHealing in Zonnetempel bij Lelystad

Opening Sterrepoort, Bevrijdingsdag én Hemelvaartdag op 5 mei 2005

Als je een roep in je Hart voelt, hopen we dat je erbij kunt zijn!

Locatie: Het Robert Morris Observatorium, een Zonnetempel vlak bij Lelystad
van 10.30 - 15.00 uur
Je kunt je aanmelden via lelystad050505@hotmail.com
Ten behoeve van een gezonde uitwisseling van energie vragen we een vrijwillige donatie van € 10,- als richtbedrag

Hier volgt meer informatie over deze speciale dag:

05/05/05 Opening Sterrenpoort & Krachtige AardeHealing
Onze Gift aan Moeder Aarde

Op deze zeer speciale dag zullen we een immens Kracht-Lichtveld creëren met z'n allen en ons aansluiten op de velen die deze dag ook in afstemming zullen zijn om de Aarde weer verder te helpen.
Het centrum van de Melkweg speelt een essentiële rol bij de huidige veranderingen van de Aarde en andere planeten binnen ons zonnestelsel. Vanaf 12 december 2004 bevatten de stralen die ons bereiken vanuit het centrum van de Melkweg een nieuwe frequentie. Deze frequentie heeft de kwaliteit van Aquamarijn (blauw-groen), en wordt door Celia Fenn de Paradijsfrequentie genoemd. De Aquamarijnstralen zijn bedoeld om de Aarde de blauwdruk te geven van de Nieuwe Aarde.
Op bepaalde dagen is de instroom van Kosmische Energie vanuit het Melkwegcentrum sterker, je zou kunnen zeggen dat er dan een Sterrenpoort geopend is. De eerste opening na 12:12 vond plaats op 5 maart en op 5 mei (05-05-05) staat de Sterrenpoort voor het ontvangen van deze Aquamarijnstralen opnieuw open.

Bijzondere Zonnetempel in Nederland
Vlak bij Lelystad, dus op een centrale plek in Nederland, bevindt zich het Robert Morris Observatorium. Bij de zonsopgang van de eerste dag van de lente, zomer, herfst en winter gebeurt hier iets bijzonders. De eerste zonnestralen vallen door bepaalde openingen in deze eigentijdse zonnetempel. Daarmee heeft dit bouwwerk van landschapskunst een connectie met vele andere Tempels en Krachtplaatsen op de wereld die ook zijn afgestemd op de kosmische dans tussen de Aarde, de Zon, en andere Hemellichamen. Ook is er een verbinding te voelen met belangrijke krachtplaatsen zoals o.a. de Dom in Utrecht, de Hondsrug in Drenthe, de Waal en de Nederrijn en nog vele verbindingen over de hele wereld.

Zonnetempel, het Observatorium van Robert Morris, waar een paar honderd mensen in kunnen, het is er erg bijzonder en je bent in de open lucht, maar beschut tegen de wind

Zodoende is het Observatorium bij uitstek geschikt om ons open te stellen voor de kracht van het centrum van de Melkweg, (ook wel de Grote Centrale Zon genaamd) en de speciale energieën van deze dag in een ceremonie te verankeren. We vragen of mensen ook stenen of kristallen mee willen brengen van verschillende gebieden in Nederland.

Via deze poort in het Observatorium kun je de zonsopkomst zien bij de Equinox

5 mei is namelijk niet alleen de dag waarop wereldwijd de Paradijsfrequentie in ceremonies en meditaties ontvangen wordt, maar in Nederland wordt ook nog eens Bevrijdingsdag én Hemelvaart gevierd. Op deze 05/05/05 Bevrijdingsdag willen we de ervaring van Innerlijke Vrijheid & Innerlijke Vrede in onszelf en in de Aarde sterk aanwakkeren.

Informatie over Hemelvaartdag:
´Wanneer ik van de aarde omhooggeheven word, zal ik iedereen naar mij toe halen´, zei Jezus Christus tegen zijn leerlingen op de dag die nu onder de naam ´Hemelvaart´ herdacht wordt. Op deze dag nam Jezus zijn leerlingen mee naar een plek buiten de stad om hen daar te zegenen, ze werden ´met kracht uit de hemel bekleed´. Terwijl hij hen zegende, ging hij van hen heen en werd opgenomen in de hemel.

Wat kan Hemelvaart voor ons nu, in de huidige kritieke en beloftevolle periode betekenen?
In het Johannes Evangelie lezen we het gebed van Jezus aan de Vader: ´Laat hen allen één zijn, Vader. Zoals U in Mij bent en Ik in U, laat hen zo ook in Ons één zijn´. En vervolgens: ´En Ik heb hun Uw Naam bekend gemaakt, en zal Uw Naam bekend maken; opdat de liefde, waarmee U Mij liefgehad heeft, in hen zij en Ik in Eenheid met hen´.
Vertaald naar onze Nieuwe Tijd spreken we over de kracht van Eenheid, ofwel: Eenheidsbewustzijn. En over Onvoorwaardelijke, Universele liefde. In het evangelie van Maria Magdalena wordt Jezus geciteerd: ´Let erop dat jullie niemand misleiden door te zeggen ´zie hier,´of ´zie daar´ want de Zoon des Mensen (Christus) verblijft in jullie binnenste´.
Daarom is 05/05/05 een dag van Vreugde. Samen in vreugde vieren hoe de kracht van het Christusbewustzijn IN ONS leeft. Tegelijkertijd stellen we ons open voor de Paradijsfrequentie afkomstig van de Grote Centrale Zon. Door onze gerichte Aandacht en door onze Liefde voor Moeder Aarde in een grote groep te bundelen heeft deze ceremonie een enorm potentieel; de belofte van nog meer eenheid en heelheid, voor onszelf en voor de hele aarde. Het gronden van kosmische energie en de belichaming van het Christusbewustzijn vormt Onze Gift aan Moeder Aarde.

Wat gaan we o.a. doen:
Onze verbinding met het mineralen- en plantenrijk is van essentieel belang bij het gronden van kosmische energie. We nodigen je uit om een steen, kristal en/of bloemen mee te nemen, voor op het altaar dat we samen zullen maken op de aarde in het midden van de cirkel. Met dit altaar willen we ook de Deva´s en andere Natuurwezens verwelkomen.
Tijdens de ceremonie zullen we ook veel met onze stem doen, door KlankHealing (door afstemming met een grote groep kunnen we via de geluidsgolven de frequenties van Licht, Healing en hoger bewustzijn kanaliserenen) en door samen een paar speciale ‘ancient’ Mantra’s te zingen. Ook zullen Nico en Marieke op het meest geeïgende moment tijdens deze ceremonie de Diksha-energie voor iedereen laten stromen.

Vanaf 10.30 uur ben je welkom. We starten rond 11 uur. We stellen het op prijs als je vóór 11 uur aankomt. Eindtijd ceremonie: rond 14.30 uur, daarna is er gelegenheid om nog iets te eten etc.

Nog meer info over het tot stand komen van deze speciale dag:
Het initiatief tot het organiseren van deze dag is afkomstig van Birgitta Schomaker. In een team zal ze deze viering samen met Marieke van den Berg en Nico Alkema begeleiden.

Birgitta Schomaker heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgebouwd in het organiseren en begeleiden van ceremonies op (Kracht-)plaatsen in binnen- en buitenland. Vanuit een basis in sjamanisme en een grote betrokkenheid bij de kennis en wijsheid van inheemse volkeren, heeft zij zich verder ontwikkeld op het gebied van healing en lichtwerk. Een groot hart voor Moeder Aarde en alles wat leeft is haar drijvende kracht.

Marieke van den Berg voelt al jaren geen ander belang dan te ondersteunen bij het hele Verlichtingsproces wat zich aan het voltrekken is op onze Aarde en haar Hart ligt, naast het ondersteunen van het verlichtingsproces bij de mensheid door het geven van Diksha's en workshops met Nico en samenwerking met vele anderen, ook bij AardeHealingsprojecten zoals deze! Zie voor meer www.pillarsoflight.org

Nico Alkema is nauw betrokken bij het Ascensionproces van de mensheid, de Aarde en al haar rijken en hij zet zich hier fulltime voor in. Hij is van oorsprong psycholoog, maar heeft zich daarna vooral verdiept in alle dimensies voorbij het 3D-bewustzijn. Door zijn diepgaande contact met de Hogere dimensies en Lichtwerelden en zijn liefde voor Moeder Aarde is zijn aanwezigheid van grote waarde. Hij geeft samen met Marieke de Diksha's in het hele land. zie www.livinginjoy.com/nl

Meer informatie:
Op deze website vind je een plattegrond van de Zonnetempel, het Observatorium van Robert Morris, bij Lelystad http://www.sunsation-festival.nl/festival/observatorium_groot.html
Op deze website vind je Inspiratie voor 05/05/05: De informatie over de Sterrenpoorten in 2005 is afkomsting van Celia Fenn, als doorgeving van Aartsengel Michael. Zie: http://www.starchild.co.za/stargatesned.html

Meenemen:
- thermosflesje thee of koffie voor jezelf, en flesje water
- iets om op te zitten
- warme kleding/schoenen en regenjas
- iets te eten: iets feestelijks om samen te delen en na afloop te eten

Routebeschrijving:
Met de auto:
Het Observatorium Robert Morris is gelegen op de hoek van de Houtribweg en de Swifterringweg te Lelystad, ten noordoosten van Lelystad. Vanaf de afslag
Lelystad-Noord op de A6 gaat men richting Swifterbant (N307). Na 500 meter ligt het Observatorium aan de rechterzijde.
Je kunt ook op www.routenet.nl of www.anwb.nl kijken naar een routeplanner.

Met het openbaar vervoer:
De verbinding met het openbaar vervoer is niet optimaal. Daarom raden we je aan om een oproep te plaatsen op het Forum van deze website bij ´Ervaringen/Netwerk´ als je met iemand wilt meerijden, of als je door iemand van het station in Lelystad opgehaald wilt worden. En vooral ook als je een lift wilt aanbieden.

Kom je uit het zuiden of uit de Randstad, dan kun je het beste de trein naar Almere/Lelystad nemen via Amsterdam, Duivendrecht of Weesp. Met de trein is Lelystad binnen 35 minuten te bereiken vanaf het centraal station Amsterdam.

Busverbindingen met Connexxion:
-vanaf Groningen en Leeuwarden via Lemmer en Emmeloord (lijn 315)
-vanaf Zwolle via Kampen en Dronten (lijn 330)
-vanaf Harderwijk met lijn 148.

Er gaat vanuit Lelystad Centraal Station een bus richting het Swifterband en het Observatorium: bus 154 , om 10 minuten voor en 20 min over het hele uur, uitstappen bij de halte Houtribweg. Het is vanaf de bushalte nog ruim een half uur lopen.

Al deze informatie is onder voorbehoud, check het eventueel op http://www.9292ov.nl

Hartegroetjes Nico, Marieke en Birgitta! We hopen samen met jullie een immens Licht-Krachtveld neer te zetten voor de Aarde!

info/opgave bij Birgitta: lelystad050505@hotmail.com

Aansluitend op deze Aardehealing 05-05-05, Diksha Mantra Meezingconcert in Amsterdam!!!
Aansluitend op deze Aardehealing op 05-05-05 is er in Amsterdam een Diksha Mantra Meezingconcert van Bhakti Music met Deep om 15.00 en direct daarna om 17.30 uur zullen Deep, Nico en Marieke Diksha's gaan geven.

15.00 uur geeft de volledige band van Bhakti Music zie foto's op www.bhakti.nl
een Mantra Meezingconcert tot 17.00 uur om in de stemming te komen en ons te openen voor de Diksha's die vanaf 17.30 gegeven zullen worden door Marieke Nico en Deep.

Als je alleen voor de Dikshas komt, de deur op het Lineaushof t/o 96 gaat om 17.15 open
(Bel alsjeblieft niet aan als je eerder dan dat bent, want dat zou het concert verstoren).

Graag aanmelden bij Deep op bhakti@wanadoo.nl 020-6635725

Prijs:
Alleen concert €15
Alleen Diksha's € 20
Concert én Diksha's combi € 30

Voor meer info zie ook www.livinginjoy.com/nl bij cursussen

---------

See that you have jealousy. Joy is not there when you are free of jealousy, Joy is there in seeing that you are jealous, in seeing that you are hating, whatever is there when you accept, the brain functions differently, you’ll not have conflict.
Sri Kalki/Bhagavan

----------

!!!!! Weekje vakantie: 14 t/m 21 juni !!!!!

Kom je ook kamperen of overnachten in de logeer-Boerderij op de lichtplek (vortex) van Het Geschenksteentje? Een weekje genieten?
Het wordt een fantastisch samen-zijn!

Het Geschenksteentje Ruiten A Kanaal 26 9566 TL Veelerveen (Gr.) Tel. 0597 541539 Fax. 0597 541139 K.v.K. 328988 Giro: 3886015
contact@geschenksteentje.nl

Nu al staat de energie er; van liefde en Eénheid, van bijzondere vriendschappen, gezelligheid, van spiritualiteit, healing-deeksha’s en uitwisseling! Van geweldige mensen die er gaan komen!

Er is een prachtig programma: Het Oneness-Deeksha-festival is van 14 t/m 16 juni. Samen met Kiara Windrider e.a. geweldige docenten, zul je fantastisch energie-werk beleven, welke de planeet en jezelf in Liefde en Eénheid brengt! Tijdens de 3daagse zul je tevens krachtige, individuele deeksha-healingen ontvangen! Dan, de vrijdag erna: 's middags een diepgaande helende activatie van je 2de chakra en die van de chakra-tuin en ten slotte ‘s avonds nog een satsang, met groepshealing en deeksha door Joke!

Dan nog verder; za en zo, de mooie buitenworkshop: Medicijnwiel, labyrint, natuurwezens, aardehealing, planten deva’s met sjamanen-reis.............

En last but not least de Zonnewende viering waarvoor we een schitterend programma in elkaar aan het zetten zijn. Tijdens de zonnewende zullen we de zon zien opkomen en opnieuw prachtige healing, channeling en activaties kunnen verwachten. Daarbij zullen we niet alleen onze krachtplaats in de verhoogde Eénheidstrilling zetten, maar alle belangrijke krachtplaatsen overal ter wereld met elkaar verbinden zodat we wereldwijd EEN NETWERK VAN ONENESS EN HARTEN op dat moment hebben!!!! Wat een bijzonder moment in de geschiedenis!! Tijdens de zonnewende gaan vele groepen naar de chakra-krachtplaatsen ter wereld! We zullen dan allemaal dezelfde intentie hebben en met Eenheidsbewustzijn onze activaties en meditaties doen! En dan.... dan.... verandert het mondiaal en aarde bewustzijn!!! We kunnen en zullen het NU doen!! We zetten er met zijn allen, misschien met Bhagavan, Padma e.a. grote en kleine healers; de NIEUWE AARDE trilling in! Doe je mee? Je hart en aanwezigheid is al genoeg!

Ook kun je een (geplastificeerde) foto tevoren zenden van je eigen vortex. Deze zullen allen meedoen middels een medicijn-wiel van foto’s van krachtplaatsen ... en middels het bewustzijn wat we tevoren hopen te bouwen met jullie en alle groepen die elders op de wereld bezig gaan!

Heb je ideeën, wil je helpen? Mail ons dan svp!
ER ZAL EEN GROTE ONENESS HARTVERBINDING ZIJN ONDER ELKAAR EN ALL OVER THE PLANET!
Nu is de tijd om de aarde te veranderen. Met zijn allen! Kom je je steentje bijdragen en ook meegenieten? Eén planeet, één mensheid! Oneness!
En neem je je muziekinstrument en je plezier mee?
We maken er tevens een reünie van voor alle afgestudeerden. Healers-vrienden van de afgelopen Merlin Class hebben al toegezegd te komen v.a. 18 t/m 26 juni. Maar iedereen, die deze dagen v.a. 14 juni, niet wil missen, is natuurlijk van harte welkom!

(let op; wil je verzekerd zijn van een plekje op de camping of in de Boerderij maak dan z.s.m je overnachtingskosten over.)

Voor meer info zie onze site www.geschenksteentje.nl bij activiteiten-agenda of bij nieuws. Tel 0597-541539

Oproep: wie denkt er mee, wie werkt er mee?
Wie heeft er suggesties voor een constructie(?) om alle krachtplaatsen-foto’s (stenen of andere symbolische materialen afkomstig van die plek) zodanig op/aan te "plakken" dat het jaren kan blijven staan/liggen en niet te kostbaar/moeilijk uitvoerbaar is?
We willen er n.l. in de loop van het jaar meer krachtplaatsen foto’s aan toe kunnen voegen en 1x per jaar opnieuw de Oneness-frequenties verhogen. De constructie mag dan ook een mooi sieraad worden! Lief als je meedenkt. Laat het ons weten per mail svp liever dan per telefoon: contact@geschenksteentje.nl

Dank je wel!
Joke en het Geschenksteentje-team

-----------

If you surrender totally to God, He will make sure that you don’t lack anything.
Amma (de knuffelMoeder)

-----------

GALACTIC WINDOW 2012
By Kiara Windrider
April 2, 2005 copyright by Kiara Windrider
Artikel in het Engels van Kiara Windrider, wilden we jullie niet onthouden.

I remember when I was a young student trying to study for my exams or writing a major term paper. I would usually wait until the last possible moment and then stay up all night to get it done. I just couldn’t do it any other way.

It is the same with evolution and change. History is not always linear. Evolution is not always gradual. Nature does not always work in smooth curves. We wait until we almost destroy ourselves and then suddenly an evolutionary leap happens.
Nobody, except for a few sleepwalkers in the White House, can deny that we are close to an environmental catastrophe. The signs are all around us. Can humanity survive its own cancer? Can Earth survive its final creation?

I believe that we are getting ready for a major rite of passage. Some time ago, back in 1999, while on a vision quest in Mt. Shasta, I encountered a being from another dimension who presented me with some information about changes that were coming on Earth (please see my website, www.kiarawindrider.com for more details). Humanity was going to shift into a higher consciousness, I was told, but we had a choice. We could do it gracefully as a collective, or we could go through a dimensional fracture, splitting into several parallel realities, each one experiencing the imminent shift in a completely different way.

Many people at the time were talking about the inevitability of such a shift, but they all felt that this would be accompanied by some kind of a planetary catastrophe. It was the first time I had heard from anybody that all all humanity could make this shift together, and in a graceful rather than catastrophic way.
The time for a planetary shift is nearing. The Mayans built their entire concept of history in preparation for this. Thousands of years ago, they pointed to the year 2012 AD as a time when our experience of time itself would change. They pointed to a window in human history where we would move into a new galactic frequency as we shifted from linear time to what we might call spherical time, or holographic time.

There is an avatar in south India, known as Sri Bhagavan, who has also been speaking about this galactic window. He too sees a major passage into the Golden Age by 2012 AD. He arrived at this independently from his own visions and the visions of those he has worked with, and describes being amazed when informed that the Mayan calendar points to an identical time of change.
His own mission, he says, is to get 64,000 people enlightened and god-realized. This must happen by 2012, he says, in order to catch the galactic window that will be opened up during that time. This will happen through a release of grace, and not necessarily just through spiritual practice. Once this happens, a critical mass will be achieved and the rest of humanity will make it in one mighty tsunami of awakening. Similar to what has become known as the “hundredth monkey theory”, he sees that once a critical mass of 64,000 humans is reached, it will only take about 10 hours for all humanity to become enlightened. We will then effortlessly step through a dimensional doorway into the Golden Age!

What makes this claim so different from prophecies that have come before? For one thing, Sri Bhagavan, unlike anyone else I know, has the power to actually transmit the enlightened state through a process called the “deeksha”, and several thousands from around the world have received this state already. As more people continue to become enlightened, it becomes easier for everybody else, he maintains, and soon all humanity will be ready for the quantum shift.

The other difference is that Sri Bhagavan claims that this shift will happen very gracefully and joyfully. There will not be major cataclysms or earth changes involved, although a certain amount of this might precede the shift. He says that our journey into the Golden Age is assured. During a recent visit to his ashram, I asked him whether he saw mass enlightenment as a certainty in the midst of all the environmental, political and social chaos of these times. He spoke about certain visions that he and his disciples have had for many years now, and that everything is unfolding exactly as seen. In light of these visions he says that, yes, mass enlightenment is certain. Following this, we will step through the galactic window of 2011-12 into the Golden Age. As if awakening from a bad dream, we will then enter a world governed by the laws of oneness rather than separation, harmony rather than division, and peace rather than perpetual conflict.

This will be so regardless of the threat of global catastrophes, political upheavals and so on, as long as the critical mass of 64,000 people become enlightened and God-realized on schedule. Earth and humanity will make it, he maintains, despite all the threats of imminent catastrophe posed by very rapidly changing climatic and electromagnetic changes on Earth, and despite the politics of global control that is being unleashed . If it were not for these enlightened people, our planet would go through a very difficult time, as many scientists and mystics are now predicting. Yet, nature is directly responsive to human consciousness, and as mass enlightenment takes place we will begin to experience an earthly paradise as well.

It is a very hopeful vision during a time when hope often seems to run thin. The Mayan prophetic calendar states that the year 2008 will be ruled by what they refer to as the ‘Lord of Darkness’ (see www.calleman.com). However, this will be followed immediately by 2009, which is ruled by the ‘Lord of Light’, Quetzalcoatl. I believe we will be seeing a massive cleansing of political and social systems on Earth during this time, a last battle of opposing worldviews and paradigms, in preparation for the emergent Golden Age. This will also be a time when those who have been preparing for it will experience an overwhelming flood of divine energies, which will shortly afterwards lead to the complete awakening of the 64.000 in preparation for collective enlightenment!

When I was first given my vision of global shift in 1999, I could not see how a collective enlightenment would happen. This was before Sri Bhagavan initiated his program for mass enlightenment, and before I met him. Having met him and seen what is happening at his ashram in India, including my own experience of enlightenment, I feel a deep sense of gratitude in recognizing the magnitude of the changes before us, and the divine grace that is guiding us through!

If you are one of these 64.000, your soul already recognizes this. You have been divinely programmed to awaken fully and assist humanity in her journey through this galactic window. If you feel called to explore this possibility further, please check out www.globaloneness.com , www.livinginjoy.com , www.onenessuniversity.org , or my own website, www.kiarawindrider.com .
----------------
Kiara Windrider, MA, is a licensed psychotherapist, spiritual teacher, and author of Doorway to Eternity: A Guide to Planetary Ascension. He was born and raised in India, spent twenty-two years studying, working, and teaching in the US, and is currently traveling around the world with his wife, Grace, teaching and giving deekshas. His latest book, Fire from Heaven: Dawn of a Golden Age, highlights the possibilities of global enlightenment, and our emergence into the Golden Age. Kiara can be reached at kiara@doorwaytoeternity.com.

Zijn nieuwe boek is al vertaald naar het nederlands: Vuur uit de Hemel, verkrijgbaar bij o.a. het Geschenksteentje en alle boekhandels in nederland, ook te bestellen bij boekhandels, isbn 90-75636-51-2 Uitgeverij Petiet, Barchem.
Ook komt hij in juni weer naar nederland, bijvoorbeeld naar het Oneness and Deeksha Festival in het Geschenksteentje! (zie hiervoor onderaan de nieuwsbrief bij Festivals)

°°°°°°°°

!!! Grote oproep !!!

Verlichtings-Energie door Nederland!!!

1 en 2 juni !!!

Maya kalender voorspelt 2 Kosmische Powerdagen...

Zeer groot Diksha Verlichtings Evenement met afstemming van duizenden groepen over de héle wereld...

Neem vrij en kom 2 juni naar het Amsterdamse Bos om Nederland mee te helpen activeren en ontvang natuurlijk ook Diksha!

Aanvang 15.00 uur

Door : Vele Dikshagevers uit Nederland en buitenland!

Muziek van Bhakti Music en To-Be!
Uitgebreide informatie op www.livinginjoy.com/nl
Telefonische informatie tussen 9.00-11.00 uur Deep: 020-6635725

Een klein stukje van de prachtige plek Amsterdams Bos, de Arena, waar dit zeer grootste evenement gehouden zal worden

Opgave: graag zo snel mogelijk storten
(tot 15 mei 10 euro - tot 28 mei 12.50 euro (liever overmaken, zodat je niet aan de kassa hoeft te betalen (dat is 15 euro)
op rknr: 9606144 tnv. D.J.C. Vriens te Utrecht
en tegelijkertijd graag een email sturen met de naam die op je bank/girorekening vermeld wordt aan :
desiree.vriens@zonnet.nl

Kinderen tot 8 jaar gratis en van 8 tot 16 jaar 5 euro.
Zelf zorgen voor eten en drinken (koffie thee water aanwezig)

Hier volgt nog iets meer info over deze unieke dagen:
Licht door Nederland 1 en 2 juni
Ervaar bevrijding door Diksha

1 en 2 juni zijn kosmische powerdagen die in de Maya kalender als buitengewone mogelijkheden worden genoemd om een quantumsprong naar Eenheidsbewustzijn te maken.

Het is een unieke kans voor iedereen die zijn bewustzijnsproces wil versnellen en een krachtige bijdrage wil leveren aan de transformatie en genezing van de aarde en de hele mensheid. Het zal voor jezelf en alles en iedereen waar je mee verbonden bent van ongekende invloed zijn, niet alleen op die twee dagen maar ook in de jaren die volgen.
Tijdens bijeenkomsten op 1 juni die in de regio’s van heel het land worden gehouden zal er tegen een kleine vergoeding diksha (energieoverdracht van sterk transformerende energie) worden gegeven. De 2e Juni komen we uit heel het land samen met alle dikshagevers bijeen in het Amsterdamse Bos om het Licht voor de Wereld en Nederland door ons heen te laten gaan en in onszelf te verankeren. Hierdoor gaan we deze energie vanzelf delen met onze omgeving zodat het makkelijker voor onze omgeving wordt om ook te putten uit het Eenheidsveld en een innerlijke transformatie te ondergaan. Tevens zullen we ons verbinden met allen die tegelijkertijd (miljoenen) op deze dagen in afstemming zijn om de immense power van deze transformatie-dagen te ontvangen.

Wat uit de Maya kalender blijkt is dat er op deze dagen een piek in de kosmische energie op Aarde is. Dit is een van die zeldzame momenten waarop vele krachtige energieën harmonisch samenkomen om een extreem krachtig effect op onze bewustwording te hebben.
Professor Calleman, die een boek schreef over de Maya kalender, voorspelt dat het de meest krachtige data ooit zijn om de energie overdracht van krachtig kosmische transformerende energie ofwel Diksha te geven. Daarom roept hij iedereen op om deze dagen zoveel mogelijk te gebruiken voor onze collectieve transformatie.
De mensen die de diksha geven zijn in India geweest en hebben daar een intensief bewustwordingsproces ondergaan waarna ze middels een initiatie een blijvende verbinding met deze transformerende kracht kregen. Door met de intentie om iemand deze energie te geven hun handen op iemands hoofd te leggen komt deze sterke energie door hen heen en krijgt de ontvanger een ervaring die hem helpt transformeren en hem in zijn eigen kracht brengt.
Het is beslist de moeite waard om deze twee dagen te wijden aan transformatie en de ervaring van het moment met de diksha aan te gaan.

Diksha-bijeenkomsten 1 Juni in de regio’s door heel Nederland, in elke provincie volgens het cursusschema op de website: http://www.livinginjoy.com/nl/cursussen
Diksha-bijeenkomst 2 juni, alle mensen uit heel nederland, inclusief alle diksha-gevers komen naar het prachtige Amsterdamse Bos om in de Arena een zeer krachtige en ontroerende bijeenkomst bij te wonen. Een ware Activatie voor Nederland!!!

Wij heten je van Harte Welkom om in deze Eenheid te komen delen!

Namens de Nederlandse Dikshagevers (inmiddels een héleboel!!!)

Route Amsterdamse bos
Auto
Ringweg A10 afslag Amstelveen
Amstelveense weg volgen 11/2 km rechtdoor
Passeert de hoofdingang van het Amsterdamse bos
(rechts na ongeer 1km bij van Nijenrode laan)
De volgende ingang rechts moet je hebben dit heet de Nieuwe Kalfjes laan rijd naar 1 van de 2 parkeerplaatsen.
Vandaar is het 5 min. lopen naar het veld "de Arena"
Openbaar vervoer Connexxion busdienst
Lijn 170 Amsterdam CS - Mijdrecht
Lijn 172 Amsterdam CS - Schiphol NS
Dus ook niet de halte bij de hoofdingang maar de volgende bij de Nieuwe Kalfjeslaan. (+10 min. lopen) naar het Arena veld

--------------

De Eerste Veranderingen
Door Nico Alkema

Dat het collectieve energieveld aan het veranderen is, staat in vele artikelen en tijdschriften. Dat het invloed heeft op al het leven op Aarde is steeds sterker voelbaar. Het is een tijd waar velen op hebben gewacht en enorm naar verlangd. Eindelijk verlost van het lijden, eindelijk werkelijk vrij, eindelijk onvoorwaardelijke liefde in totale Eenheid! Wat ik bij mezelf en anderen merk, is hoe dichterbij het komt, hoe meer je er naar wilt grijpen. Op zich is daar niets mis mee en een heel natuurlijke reactie, maar besef dat het gebeurt en welke gevolgen het heeft. Het overkwam mij in India. Ik had zulke geweldige piekervaringen en verkeerde lange tijd in een diepe Verlichte staat. Later werd dat minder en ik wilde er alles aan doen om het weer terug te krijgen. Ik werd er heel angstig en kwaad van. Een begeleider vertelde me dat het net als een knie-operatie is. Je kunt niet lopen. Je wordt geopereerd om weer te kunnen lopen. Maar na de operatie kun je nog niet direct weer lopen. Eerst heb je een herstelfase en dan kun je weer lopen.

Het is misschien net als iemand in de Derde Wereld die jarenlang honger lijdt en dan aan een tafel wordt gezet met allerlei lekker eten. Hij is zo blij en kan z’n ogen niet geloven. En hele korte tijd eet hij veel om z’n honger te stillen. Vervolgens wordt hij ziek en misschien komt al het eten er net zo hard weer uit. Hij voelt zich op dat moment nog slechter dan voor het eten.

Alles moet opgebouwd worden. Zoals het eten geleidelijk opgebouwd moet worden, omdat het lichaam het anders niet kan verdragen. Zo wordt in deze periode ons lichaam op vele niveau’s voorbereid om deze hoge frequenties van Licht op te kunnen nemen en het Eénheidsbewustzijn te kunnen integreren. En er is heel wat te sleutelen! Ons lichaam heeft duizenden jaren lang vol gezeten met emotionele, psychische en spirituele gifstoffen. Op al deze niveau’s vind de laatste tientallen jaren een enorme heling plaats en naarmate de tijd vordert, wordt dit alleen maar krachtiger. Dit betekent dat er fysieke, emotionele of psychische ongemakken kunnen zijn. Immers gedeeltelijk zal het toch door de bewuste ervaring heen moeten gaan. In iets andere woorden zei Sri Bhagavan, dat je Liefde begint te ervaren als je hebt gezien wat het niet is. Lange tijd hebben wij geleefd in het principe: “Ik wil niet weten wat het niet is”.

Bij ongemakkelijke gevoelens en dergelijke kan onze neiging dan zijn om te zeggen dat er iets niet klopt, iets stagneert of dat het nu wel eens genoeg is geweest. Het is slechts een interpretatie. Je kunt ook zeggen: “Wauw geweldig! Nu voel ik eindelijk datgene wat jarenlang onderdrukt is geweest. Eindelijk komt er iets op gang, want ik durf het dus nu blijkbaar te ervaren (of onder ogen te zien).” En natuurlijk, ook dat is een interpretatie. Het geeft aan wat Einstein eens heel mooi zei (vrij vertaald): Kies je voor een wereld van pijn, lijden, duisternis en beperking of voor een wereld van vreugde, liefde, licht en overvloed? Alles valt terug te voeren op je innerlijke kijk/interpretatie.

Ontvang je Diksha’s dan wordt dit proces nog eens versneld en kunnen de uitwerkingen ook duidelijker te merken zijn. Mijn ervaring is dat hoe langer je in die stroom zit, hoe meer je gaat zien. Zowel hetgeen wat je niet wilde zien/beleven (Donker) als hetgeen je al jaren graag zou willen zien/beleven (Licht). Wat ik merk is dat de gerichtheid verdwijnt. Je bent niet meer bezig met het (onbewust) focussen op het binnenhalen van alle Schoonheid en het wegkeren van alle Lelijkheid. In het toelaten van zowel de Schoonheid als de Lelijkheid is Einstein’s 2e keuze van vreugde en overvloed gemaakt.

En ik ben er van overtuigd dat iedereen die dit leest en nog vele anderen die 2e keuze in hun hart allang hebben gemaakt. De lineaire tijd en gedachtepatronen kunnen misleidend zijn, maar mijn logica is dat het daarom niet anders kan dan dat die keuze al diepgaand aan het doorwerken is in iedereen. En dat bij velen de eerste tekenen van een andere meer heldere kijk op wat is zichtbaar zijn. De eerste tekenen van een Verlicht Bewustzijn!

Nico Alkema geeft ook indivduele Diksha-Healingsessies. En samen met Marieke van den Berg geeft hij Diksha-Workshops in het hele land (zie www.livinginjoy.com/nl/courses) Je kunt hem/hen bereiken op Oneheart@planet.nl

°°°°°°°°°°°

Het volgende artikel van Celia Fenn, kan sommigen misschien helpen begrijpen wat er allemaal met ze gebeurt, m.b.t. de veranderingen die voor velen nu al zo duidelijk, ook in hun lichaam en leven, plaatsvinden:

De Indigo naar Kristal, Transitionele Crisis
door Celia Fenn

Aartsengel Michael heeft mij gevraagd dit artikel te schrijven om de vele mensen te helpen die de ervaring van een versnelde verschuiving in multi-dimensioneel bewustzijn ondergaan, of, de verschuiving van de Indigostaat naar de Kristalstaat van bewustzijn.

Er zijn mensen die de transitie op een relatief zachte manier maken, maar er zijn velen die een crisis ervaren wanneer dit gebeurt. Dit zijn meestal de mensen die ervoor gekozen hebben zich voor de hogere dimensies te openen. Deze keuze is niet logisch door de rationele geest gemaakt maar eerder een zielskeuze gemaakt in antwoord op de beschikbare transitionele energieën van de Aarde zelf. Dus, soms worden personen geduwd in psychologische, emotionele en lichamelijke veranderingen waarvoor zij geen logische verklaring kunnen vinden. Dit kan een crisis veroorzaken. Mijn ervaring is geweest dat ouderwetse dokters en psychologen weinig hulp bieden gezien zij geen idee hebben van wat de persoon ervaart. Wanneer testen negatief terugkomen wordt de persoon als hysterisch, ongeaard of zelfs schizofreen beschouwd.

Deze transitie gebeurt dikwijls bij mensen die op spirituele paden zijn geweest en beter uitgerust zijn om de verschuiving te kunnen hanteren. Maar het is ook mijn ervaring dat Indigo kinderen, wat hun staat van spiritueel bewustzijn ook mag zijn, speciaal kwetsbaar zijn voor de spontane ervaring van transitie of doorbraak in het bewustzijn van hogere dimensies. Ik moet eraan toevoegen dat het gebruik van elke soort drug, redelijk normaal onder Indigo adolescenten, heel dikwijls deze transitionele crisis overhaast nog voor de persoon er klaar voor is met de effecten om te gaan.

Hieronder volgt een lijst met de symptomen ervaren in het proces van crisis of doorbraak:
Plotse extreme gevoeligheid voor mensen en omgevingen. Een persoon die voorheen sociaal en actief was ondervindt opeens dat hij niet meer verdraagt in shopping centra of bevolkte omgevingen, zoals restaurants, te zijn.
Een verhoging van psychische vermogens en bewustzijn. Dit manifesteert zich dikwijls in het vermogen om bijna de innerlijke gedachten en gevoelens van anderen te "horen". Dit kan verwarrend zijn als de persoon zich inbeeldt dat alle anderen ook zijn gedachten en gevoelens kunnen lezen. Ook een extreme gevoeligheid voor negatieve energie in zekere omgevingen of mensen, met inbegrip van de onmogelijkheid om zekere personen te tolereren waarmee men voorheen een hechte band had.
Deze verhoogde gevoeligheid kan leiden tot paniekaanvallen of angstaanvallen. Deze kunnen op ieder moment plaatsvinden, zelfs wanneer de persoon 's nachts wakker wordt. Dikwijls is er geen geldige reden voor de aanval, alhoewel de persoon dikwijls een reden zal proberen te vinden.
De persoon kan zichzelf ook voor langere tijd "buiten de zone" voelen, gewoon willen zitten en niets doen. Dit kan irritant zijn voor iemand die voorheen erg energiek en actief geweest is. Dit is gewoon het bewustzijn dat zich aanpast om meer tijd te spenderen in de hogere dimensies en minder tijd in de 3de en 4de dimensies. In verband hiermee staat de noodzaak om veel langer te rusten en slapen dan voorheen, en een algemene vertraging.
Obsessieve angsten over mensen die vernietigd worden (door vervuiling, gebrek aan hulpmiddelen, buitenaardsen, technologie, enz.). Dit komt omdat multi-dimensioneel bewustzijn toegang heeft tot alle niveaus van de groepsgeest, met inbegrip van het gedeelte dat angsten van de overleving van de soort vasthoudt. Gezien de persoon dikwijls bezorgd is over zijn eigen overleving neigt hij ernaar te resoneren met dit deel van de groep of morfogeen veld (groepsbewustzijn)
Een obsessieve noodzaak om te begrijpen wat er gebeurt, leidt ertoe dat de geest overactief wordt en de persoon bang is dat hij de kluts kwijtraakt of aan "burn-out" lijdt. Ook een angst om gek te worden en niet kunnen omgaan met het dagelijkse leven in de toekomst. Wederom, psychologen en dokters blijken weinig hulp te kunnen bieden.
Depressie zonder reden of in verband met de crisistoestand. Dit is dikwijls gewoon het bewustzijn dat oude lagen van energie die opgelost moeten worden uitzuivert. Het is niet nodig om de ervaring "te verwerken" of te herbeleven, sta het lichaam gewoon toe de energie los te laten. Heb geduld met het proces en weet dat het zal overgaan.
Verstoorde slaappatronen, dikwijls tot 3 keer in de nacht wakker worden, of juist rond 3 uur 's morgens. Dit is wederom enkel het bewustzijn dat zich aanpast aan de nieuwe cycli van activiteit. Het hoger bewustzijn is 's nachts dikwijls meer actief gezien de lagere dimensies op dit tijdstip stil zijn.
Gevoelens van vreemde elektrische energiegolven door het lichaam. Het Kristal lichaam is ongelooflijk gevoelig en voelt zonnen- en sterrengolven, kosmische golven en energieën uit het galactisch centrum. Deze energieën helpen dikwijls in het proces van "her-bedrading" van het lichaam om hogere energie te dragen. Uit ervaring weet ik hoe ongemakkelijk dit kan zijn. Maar het lichaam went geleidelijk eraan deze energiegolven te hanteren. Jullie zullen ze rond Volle Maan waarschijnlijk intenser vinden. De beste manier die ik gevonden heb met dit fenomeen om te gaan is naar buiten te gaan, met blote voeten op de grond te staan en je in te beelden dat de energie door je lichaam en in de aarde stroomt.
Een hele reeks van fysieke gewaarwordingen en ervaringen, gewoonlijk in verband met ontgifting. Het Kristal lichaam houdt geen giffen vast maar laat toe dat alles erdoor passeert. In feite is de eigenlijke truc van Kristal zijn gewoon toe te laten dat alles erdoor passeert en aan niets vast te houden. De uiteindelijke staat van afscheiding. Maar in dit stadium moet het lichaam jaren van "giftige" afvalstoffen loslaten, of het fysiek, emotioneel of mentaal is. Het loslaten gaat altijd via het fysiek lichaam dat symptomen presenteert zoals intense moeheid, spier- en gewrichtspijn, speciaal in de heupen en knieën, hoofdpijn, speciaal aan de basis van de schedel, en nek en schouderpijn.
Duizeligheid en "zweverigheid". Dit komt omdat jullie in een "hogere" staat van bewustzijn zijn. Jullie moeten eraan wennen op dit niveau te zijn en tegelijkertijd geaard te blijven. Deze gewaarwordingen neigen bij zonnevlammen en ook bij volle manen toe te nemen.
Verhoogde eetlust en gewichtstoename. Dit komt omdat het lichaam hoge hoeveelheden energie nodig heeft om dit proces te voeden.
Het vermogen om voorbij de sluiers te zien. Dit is, zich bewust worden van geesten, deva's, ET's en engelen als een realiteit en met ze te communiceren. Dit kan zeer beangstigend zijn als de persoon niet gewend is aan dit soort van dimensioneel bewustzijn.

Vaardigheden om de transitie te hanteren:
De beste raad die ik kan geven is om het proces te accepteren en geen weerstand te bieden. Mijn eigen transitie is al bijna 18 maanden bezig. Ik heb ondervonden dat acceptatie de sleutel is. Ik bleef hopen dat ik op een dag zou ontwaken en mij weer "normaal" zou voelen. Het was pas toen ik accepteerde dat ik mij nooit meer "normaal" zou voelen zoals ik het kende, dat ik beter in staat was mij in mijn nieuwe ruimte op het gemak te voelen en er mee om te gaan. Dan kun je beginnen met de verkenning van het avontuur of de positieve kant van deze nieuwe staat.
Beneden staan enkele tips om met de overgangscrisis om te gaan:
Wees gerust over wat er gebeurt met je wezen. Je wordt een Kristal wezen. Een andere term hiervoor is een "Christus wezen", wat refereert naar een multi-dimensioneel wezen met volledige toegang tot 9 dimensies en misschien zelfs 13. Mijn ervaring op dit punt is dat sommige mensen zich enkel openen voor 5D, anderen gaan door tot 6D. Als jullie het halen tot 6D zul je waarschijnlijk volledig 9D bewustzijn bereiken in dit leven, zoniet in de nabije toekomst. Wat een voorrecht en zegen!!
Wees lief voor jezelf en verzorg jezelf. Denk eraan, als Kristal wezen draag je een gelijke balans van de "moeder" en "vader" energie. De moeder zegt, verzorg jezelf zoals je een nieuwgeboren baby zou verzorgen, want in feite is het dat wat jullie zijn. Jullie zullen tijd nodig hebben om in kracht te groeien en de vaardigheden van je nieuwe omgeving te leren. Vertrouwen is hier heel belangrijk. Ik heb de transitie gemaakt als alleenstaande zelfstandige in mijn zaak met heel weinig middelen. Ik was doodsbang dat mijn fysieke toestand mij zou verhinderen genoeg geld te verdienen om te overleven. Maar ik werd doorheen het proces verzorgd en ik heb mijn huis nog altijd en ik heb altijd genoeg gehad ook al was het soms op het kantje af. · Neem geen medicatie van welk soort ook als je kunt. Natuurlijk, als je voor je gezondheid onder medicatie staat moet je ermee doorgaan. Maar neem geen ontspanningsdrugs, wat dan ook, deze zullen het proces verergeren en je zou verloren kunnen lopen "daarbuiten" in de hogere dimensies. Probeer er ook mee om te gaan zonder anti-depressiva of kalmeermiddelen, en wederom, wanneer jullie deze innemen zul je medisch advies nodig hebben en er niet zomaar mee stoppen. Het beste pad dat je kunt nemen is homeopathische middelen en natuurlijke medicijnen in te nemen, en ik heb ondervonden dat Bloem Extracten ook zeer behulpzaam zijn.
Vermijd menigtes en drukke plaatsen. Ik heb de kunst van het wekelijkse uurtje shopping "blitz" ontwikkeld om aan mijn behoeften te voldoen zonder teveel tijd in vermoeiende en giftige omgevingen door te brengen. Geleidelijk aan zullen jullie meer en meer kunnen tolereren blootgesteld te worden aan deze omgevingen. De sleutel hier is natuurlijk je eigen vrede en harmonie vast te houden, zo sterk dat in plaats dat jullie door de omgeving beïnvloed worden, jullie in feite de omgeving op een positieve manier beïnvloeden. De Kristal persoon houdt en draagt steeds positieve energie, maar jullie zullen leren het te gebruiken op ongelooflijk krachtige manieren, eens dat jullie je evenwicht gevonden hebben en in staat zijn om je met gemak tussen de mensen te bewegen.
Blijf geaard en gecentreerd. Dit kan heel uitdagend zijn voor degenen die wennen aan hoger dimensioneel bewustzijn. Jullie zullen je dikwijls duizelig en zweverig voelen. Maar probeer volle aandacht te schenken aan de fysieke en geaarde aspecten van het leven. De sleutel hier is om tijd te door te brengen met oefeningen, wandelen, eten en artistieke bezigheden. Breng geen uren door voor de TV of verlies jezelf niet in computerspelletjes. Deze zullen enkel dienen om je niet-geaardheid te verhogen.
Verbreng zoveel mogelijk tijd als je kunt door in de natuur. Jullie zullen ondervinden dat tijd in de natuur doorbrengen en zonlicht je zal helpen je nieuwe lichaam te versterken. Ook de deva's zijn er om je proces te ondersteunen.

Eet eenvoudig en eet zoveel mogelijk verse groenten en fruit. Mij werd door begeleiding verteld dat bruine rijst en groenten het beste voedsel is voor dit nieuwe lichaam. Hoe dan ook, geef toe aan je onweerstaanbare trek - de mijne gaat van calamari tot chocoladetaart. Dit is geen tijd om te diëten. Jullie lichaam heeft hoge hoeveelheden voedsel nodig als brandstof voor de processen waar jullie doorheen gaan. Jullie kunnen bijkomen maar je zult moeten accepteren dat dit deel uitmaakt van de transitie.

Uiteindelijk - Vier jullie transitie. Jullie worden een Galactisch mens, de volgende stap in de menselijke evolutie! Jullie gaan je geboorterecht binnen.
WELKOM THUIS, MENSELIJKE ENGEL.
Deze informatie komt van: http://www.starchild.co.za

°°°°°°°°°°°°°°

Agenda Workshops komende periode in Het Geschenksteentje

contact@geschenksteentje.nl

za 30 april (19:30-22:30 uur) Satsang op verlichtings- en readingsniveau; vraag en antwoord over je spirituele weg, je pad, enz. Zeer krachtige groepshealingen en Deeksha’s. Vanuit Kosmisch Bewustzijn wordt er samengewerkt door Bhagavan-Amma, de LichtMeesters en mij (Joke Elziam Nootebos) en dit maakt de Kracht, de Liefde, het effect op je groei en verdieping, bijzonder groot!! (vrijwillige bijdrage v.a. € 15,- Het bedrag boven de € 15,- is voor een goed doel)

zo 1 mei Gechannelde workshop Basisbesluit nieuwe geboorte (10-17 (18) uur) Het voelt alsof deze workshop heel belangrijk is voor velen die op het punt staan de sprong naar verlichting te maken!

Sri Bhagavan zegt energetisch met geweldige Deeksha-groephealing en info samen te zullen werken met mij (Joke) en de LichtMeesters en dat er bijzondere dingen op deze dag zullen gaan gebeuren! Oerpatronen worden doorbroken! Het laatste stuk komt los uit je diep onbewuste! (4 baskets-Bhagavan)
Tevens: Ga je terug naar de sferen voordat je incarneerde, opnieuw door je geboorte heen maar nu met je Goddelijke Vonk erbij, onthechten-vrijheid, innerlijk kind, balans mannelijk/vrouwelijk, je wens realiseren.. Mogelijkheid tot overnachting voor de snelle boekers.

wo/do 4-5 mei Workshop Kosmisch Vuur 3. (10-17(18) uur)
In dit magische weekend van 5-5-2005, waarin de energie van het getal 5 centraal staat, het bevrijdingsdag en ook nog hemelvaartsdag is, is er de prachtige workshop Kosmisch Vuur 3 met de nieuwe energie voor relaties en uitleg over tweelingstraal, tweelingvlam en tweelingziel! Je vrouwelijke en mannelijke energie wordt aangetrild tot het level van je Goddelijke Vonk (!) met als gevolg; heling en oneindige Liefde......, en je buik zal gloeien van je (mannelijke) Power...... Nooit meer zal je nog aarzelen over jouw Liefde en Kracht!

De combinatie van het duo "To Be" met hun Deeksha-concert en met mij (Joke) op 4 mei, is nu, na India en met de Deeksha- en verlichtings-energie erbij, zo sterk geworden, zo doordrongen van Liefde, van onze Missie en van Eénheidsbewust, dat al je muren van niet-Liefde zullen breken, zodat je Liefde aantrekt! Recentelijk tijdens Kosmisch Vuur 1, hebben we het meegemaakt hoe alles en iedereen aangedaan was, open gegaan was en kon genieten van ZOVEEL LIEFDE, maar ook zoveel healing! (zelfs op fysiek gebied gebeurden er wonderen) Een workshop met een Gouden Rand! Te volgen zonder Kosmisch Vuur 1 en 2.

za/ zo 7-8 mei Workshop inwijding in je Zielekristal + edelsteen-healingen.

za/ zo 14-15 mei Johan Smits-Gechannelde workshop Lichtwerkers in Transformatie

FESTIVALS: houdt deze dagen vrij in je agenda!

Oproep voor alle oud cursisten e.a.; kom deze week op de camping en vier met ons mee!

14 /m 16 juni 3daags Oneness & Deeksha Festival met medewerking van Joke Elziam Nootebos, Kiara Windrider, Grace Sears, To-Be, Marieke van den Berg e.a.

21 Juni Zonnewendeviering
Een spectaculaire dag waarover meer in de volgende nieuwsbrief van het Geschenksteentje.

23-24 juli Zomerfestival; Eenheidsontmoetingen, muziek en dans, promotie mogelijkheid voor eigen werk

26-28 augustus Starchilderen festival; Een special voor alle nieuwetijdskinderen

Kijk voor meer informatie over deze workshops/evenementen op www.geschenksteentje.nl

---------

Bedankt lieve lezers voor jullie bijdrage aan het Eenheidsveld op Aarde. Onze gezamenlijke missie van het Ene Hart zál zegevieren!
Dit was een nieuwsbrief van www.pillarsoflight.org

°°°°°°°°

ter info:

Diksha of Deeksha?
Noot: In deze nieuwsbrief wordt het woord Diksha ook wel eens als Deeksha geschreven. Het betekent hetzelfde, alleen Diksha is meer de nederlandse klank, voor het gemak. Omdat sommigen het al in hun bestanden hebben verwerkt als Deeksha kunnen we het helaas niet voorkomen dat het beiden wordt gebruikt, voor verschillende workshops etc. De Diksha energie helpt mee om innerlijke vrede en vreugde te bewerkstelligen en de fysiologische en biologische processen in onze systemen te verbeteren, terug naar een natuurlijke staat van Zijn, zoals het bedoelt is. Zodat onze hersenen weer optimaal gebruikt kunnen gaan worden, i.p.v. de 5 á 10 procent die we nu gebruiken. Ook helpt de Diksha-energie die veelal gegeven wordt via Hand-on Initiation, doordat de gever de handen op het hoofd van de ontvanger houdt, de chakra's en het lichaam schoon te maken van oude informatie, blokkades, angsten en conditioneringen. Voor meer informatie zie www.pillarsoflight.org , of www.livinginjoy.com etc.

• 04 Mei 2005 - 11:15

Dsdominee:

Verlicht zijn is m/i geen permanente staat van zijn, edoch slechts een piekervaring van verlicht inzicht, waar je mee verder kunt in het zijn...
    De top van een berg is toch ook maar heel klein?
    Vergeet de top....en wees...
    Zijn!