kadootje - Reisverslag uit Houten, Nederland van Max Eys - WaarBenJij.nu kadootje - Reisverslag uit Houten, Nederland van Max Eys - WaarBenJij.nu

kadootje

Door: Max Van Eys

Blijf op de hoogte en volg Max

15 November 2006 | Nederland, Houten

Vandaag woensdag 15 nov 2006 wilde ik om 18.00 uur even astrologisch bijbabbelen met mijn confrere dr Dick Nicolai, natuurarts en astroloog aan het Medisch Centrum Natuurgeneeswijzen (het adres voor U !!!!) en destemeer daar ik een behoorlijke val op het wegdek gemaakt heb zaterdag jl toen FoldingBike 2 door de beveiliging gegaan was. Ik voel mezelf prima.

In plaats van Dick kreeg ik ARjan Keesman aan de lijn omdat ik in de veronderstelling was dat het maandag was.

Gezellig even bijgeboomd.


Alle goeds he en ik ga nu lekker voor de buis hangen en luisteren naar dat oeverloze politieke gelul van Balkenende en alle anderen.



Max

  • 15 November 2006 - 20:52

    Ans Walraven:

    Hoi Max,
    Vandeweek een paar mails van je ontvangen maar moet tot mijn schade zeggen dat ik ze zomaar verwijderd heb. Ik kwam net thuis van een weekje Drente dus mijn box zat zoooo vol. Hoe heb je een smak op het wegdek gemaakt ? met je fiets, brommer, auto of te voet ! Maar zoals je schrijft geen zichtbaar letsel toch.
    Ik moet nog 4 weken werken en dan ben in voor de rest van mijn leven vrij.......
    van buitenshuis werken. Ik ga er wel gigantisch op achteruit maar dat is het me wel waard alhoewel ik mijn collega's heel erg zal missen. Wat astrologie betreft zal ik mij zeker wat tijd gunnen om verder in te verdiepen. Kreeg van deweek nog een verhaal te horen van een kennis. Ik had destijds een horoscoop gemaakt van haar dochter en daar kwam uit dat ze iets in de economie zou gaan doen, terwijl ze bezig was om ingeloot te worden als verloskundige. Weet je wat ze nu doet ? Ze werkt ergens als econome in een bedrijf !!!
    Dit had ik natuurlijk niet van mezelf maar haal dat ook uit boeken. Ik was vandaag aan het oppassen bij Tijn mijn kleinzoon van 15 maanden en zag een horoscoop liggen die iemand van hem gemaakt had. In de toekomst wil ik me verder gaan ontwikkelen want het is iets wat me nog steeds bezighoudt.
    Ik ben ook gek op politiek en volg daarom alles wat er over op t.v. komt. Ik ben van huisuit een ras VVD-er, liberaal en zorgen voor jezelf totdat je niet meer kunt en dan moet het mogelijk zijn dat je goed geholpen wordt, maar als ik de kieswijzer doe kom ik uit bij C.U. !!Het is allemaal wat he. Hoe gaat het met jou tegenwoordig ? Zag je foto wel op een of andere verzekeringssite.
    Met mij gaat het ook goed alhoewel mijn bloeddruk ondanks medicijnen te hoog is, ik suikerziekte in lichte mate heb, maar doe mijn best om af te vallen met een koolhydraad-arm eetpatroon, iets wat ik geen dieet wil noemen maar en levenswijze en dat gaat goed. Ook heb ik nog de zorg voor mijn 93 jarige vader, die in een verzorgingstehuis woont maar waar ik goed de vinger aan de pols moet houden wat betreft alles.
    Dan heb ik nog steeds een L.A.T. relatie met Cor iets wat me nog steeds goed bevalt want ik houd graag de regie over mijn eigen leven. Ik geloof dat ik een aardige ridel heb geschreven en wens je het allerbeste en zal je site eens verder onderzoeken als ik niet meer aan het arbeidsproces mee doe.
    Groeten van
    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Max
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 280448

Voorgaande reizen:

10 Januari 2007 - 31 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: