het weer in Kenia is nu 30 graden Celcius - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Max Eys - WaarBenJij.nu het weer in Kenia is nu 30 graden Celcius - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Max Eys - WaarBenJij.nu

het weer in Kenia is nu 30 graden Celcius

Door: Max Van Eys

Blijf op de hoogte en volg Max

09 November 2006 | Kenia, Nairobi

Ik ben uitgenodigd door ene Roseline (44 jaar) om haar te bezoeken in Kenia.

Gewoon kijken nu wat mogelijk is en blijven checken of alles dienend is aan mijn eigen ontwikkeling.

Een nieuwe foto laad ik nu op.


Max

  • 09 November 2006 - 08:26

    Claudia:

    Heel leuk voor je Max; bel je binnenkort eens-heb't momenteel tè druk...
    lieve groet, Claudia

  • 09 November 2006 - 09:15

    Gerard:

    Gefeliciteerd
    Jij bent toch een bfkont
    Ik zou ook wel zoiets willen meemaken
    Wanneer en hoe lang ga ja naar Kenia?
    Veel genoegen!
    Kun jij me die ingang ook bezorgen?

    Met Corry gemaild, één keer; daarna viel het stil
    Inhoudelijk dus geen contact.
    Waardoor weet ik niet.

    Groet,
    Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Max
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 280458

Voorgaande reizen:

10 Januari 2007 - 31 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: