Tenauwernood .................. maar alles is OKAY - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Max Eys - WaarBenJij.nu Tenauwernood .................. maar alles is OKAY - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Max Eys - WaarBenJij.nu

Tenauwernood .................. maar alles is OKAY

Door: Max Van Eys

Blijf op de hoogte en volg Max

11 November 2006 | Kenia, Nairobi

FoldingBike 2 even buiten gebruik. FoldingBike 1 heeft een lekke band. Maandag naar de fietsenmaker in Houten.

Met mij is alles okay. Ik had net boodschappen gedaan in Utrecht en ook even bij vrienden in Drogisterij Woortman (Hans en Cocky) langs geweest.

Heel gek maar ik voelde na de behoorlijke smak tegen de grond dat het mij goed deed.

Aan de dood ontsnapt: 15 minuten geleden vanaf station houten binnendoor naar huis brak FoldingBike 2 in 2 stukken. Ik reed ca 15 km per uur. Ik ging intuitief binnendoor. Ik lag plots geheel languit op mijn buik met mijn handen aan het stuur. Als ik op de weg had gereden auto of brommer e.d. over mij heen. Er zat al speling in de vergrendeling. zaterdagavond 11 nov 2006 18.16 uur pm



Max Van Eys

  • 11 November 2006 - 18:32

    Oscar:

    Nou Max weer dat engeltje he Groet Oscar

  • 11 November 2006 - 18:53

    Pierre:

    Kom even lekker bij Max van de 'smak' met je fiets! Gr. Pierre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Max
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 280002

Voorgaande reizen:

10 Januari 2007 - 31 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: