Tenauwernood .................. maar alles is OKAY - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Max Eys - WaarBenJij.nu Tenauwernood .................. maar alles is OKAY - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Max Eys - WaarBenJij.nu

Tenauwernood .................. maar alles is OKAY

Door: Max Van Eys

Blijf op de hoogte en volg Max

11 November 2006 | Kenia, Nairobi

FoldingBike 2 even buiten gebruik. FoldingBike 1 heeft een lekke band. Maandag naar de fietsenmaker in Houten.

Met mij is alles okay. Ik had net boodschappen gedaan in Utrecht en ook even bij vrienden in Drogisterij Woortman (Hans en Cocky) langs geweest.

Heel gek maar ik voelde na de behoorlijke smak tegen de grond dat het mij goed deed.

Aan de dood ontsnapt: 15 minuten geleden vanaf station houten binnendoor naar huis brak FoldingBike 2 in 2 stukken. Ik reed ca 15 km per uur. Ik ging intuitief binnendoor. Ik lag plots geheel languit op mijn buik met mijn handen aan het stuur. Als ik op de weg had gereden auto of brommer e.d. over mij heen. Er zat al speling in de vergrendeling. zaterdagavond 11 nov 2006 18.16 uur pm

Max Van Eys

• 11 November 2006 - 18:32